Pyetësi pyet në lidhje me hadithin “Kush e fal sabahun me xhemat (në xhami) pastaj ulet dhe e përkujton Allahun derisa të lind dielli e pastaj fal dy rekate, ai fiton shpërblimin sikur të ketë kryer haxhin dhe umren”. A është i saktë?
Shejh Salih Sindi (Allahu e ruajttë!): Në lidhje me këtë hadith është bërë studim i gjatë përsa i përket anës së zinxhirit të tij. Për faktin se disa dijetarë e kanë konsideruar të mirë (hasen) e disa të tjerë e kanë konsideruar të dobët (daif).
Sido që të jetë kjo vepër në origjinë është legjitime. Qëndrimi yt derisa të lind dielli duke përmendur Allahun e Lartësuar është legjitime dhe saktësohet prej veprës së tij sal-lAllahu alejhi ue sel-lem.
Ndërsa dy rekatet namaz janë namazi duhasë. Dhe namazi duhasë saktësohet prej veprës së Profetit sal-lAllahu alejhi ue sel-lem madje dhe prej vetë fjalës së tij sal-lAllahu alejhi ue sel-lem. E si rrjedhojë ky veprim është legjitim.
Nëse ky hadith është autentik, elhamdulilah, e në të kundërt ky veprim është legjitim edhe nëse ky hadith nuk saktësohet.
Shkëputur nga shpjegimi i librit “Tri parimet” Përktheu:
Unejs Sheme
Të Ngjashme
- Çfarë gjykimi ka këndimi i sures el Fatihah në namazin e xhenazes? Udha e Besimtarëve
- A lejohet që një person të punojë si haxham (praktikues i hixhames)? Udha e Besimtarëve
- Bashkimi i namazit të xhumasë me atë të ikindisë Udha e Besimtarëve
- Si të veprosh kur të ftojnë në një gosti Shejh Muhamed ibn Salih el-Uthejmin
- Cila është mënyra më e mirë për të memorizuar? Meshhur Hasen