Shejh Albani (Allahu e mëshiroftë) ka thënë: Nuk gjendet në Sunetin autentik diçka (argument) që të dëshmojë për një vepër të tillë. Përkundrazi, Suneti tregon se legjitime gjatë vizitës së varreve është vetëm përshëndetja ndaj tyre (të vdekurve) me selam dhe përkujtimi i botës tjetër. Kështu kanë vepruar es-selafus-salih (Allahu qoftë i kënaqur prej tyre). Pra, leximi i Kuranit tek to (varret) konsiderohet bidat i urryer, siç e kanë sqaruar këtë një grup nga dijetarët e hershëm. Prej tyre; Ebu Hanife, Maliku dhe Ahmedi në një transmetim. Prandaj o musliman, kapu fort mbas Sunetit dhe bëj kujdes nga bidati edhe nëse njerëzit e shohin atë (bidatin) si diçka të mirë. Ngase çdo bidat është humbje siç ka thënë Profeti (sal-lAllahu alejhi ue sel-lem).
Es-Silsiletu ed-Daifeh (50)
Përktheu: Unejs Sheme
Të Ngjashme
- Çfarë gjykimi ka këndimi i sures el Fatihah në namazin e xhenazes? Udha e Besimtarëve
- A lejohet që një person të punojë si haxham (praktikues i hixhames)? Udha e Besimtarëve
- Bashkimi i namazit të xhumasë me atë të ikindisë Udha e Besimtarëve
- Si të veprosh kur të ftojnë në një gosti Shejh Muhamed ibn Salih el-Uthejmin
- Cila është mënyra më e mirë për të memorizuar? Meshhur Hasen