Imam Ibën Kajimi në librin e tij “Ed-da ue ed-deua” fq. 282 thotë: Mos mendo se fjala e Allahut të Lartësuar është e veçantë vetëm për botën tjetër: “Me të vërtetë të devotshmit janë në mirësi dhe keqbërësit janë në zjarr.” | El Infitar: 13-14. Përkundrazi, ata janë në mirësi në të tre vendbanimet e tyre (në dynja, në varr dhe në ahiret) si dhe ata të tjerët janë në zjarr në të tri vendbanimet e tyre.
E ku ka më mirësi në dynja se sa devotshmëria e zemrës, qetësia e shpirtit, njohja e Zotit të Lartësuar, dashuria e Tij, dhe të punosh ashtu siç do Ai?! A ka jetë në realitet veç jetës së zemrës së pastër?!
Allahu i Lartësuar e ka lavdëruar të dashurin e Tij Ibrahimin për zemrën e pastër të tij, ku thotë: “Dhe prej pasuesve të tij është Ibrahimi kur i erdhi Zotit të tij me zemër të pastër.” | Es Safat: 83-84. Dhe: “Ditën që nuk bën dobi as pasuria e as fëmija, veç atij që vjen me zemër të pastër.” | Esh Shuara: 88-89.
Zemra e pastër është ajo zemër e cila është e pa cënuar nga shirku, smira, urrejtja, kopracia, mendjemadhësia, dashuria pas dynjasë dhe postit. Ajo është e pa cënueshme nga çdo gjë që të largon nga Allahu, nga çdo dyshim që kundërshton lajmin e Tij, nga çdo epsh që kundërshton urdhrin e tij, nga çdo dëshirë që bie ndesh me dëshirën e Tij, si dhe nga çdo ndarje që e ndan atë prej Allahut.
Kjo është zemra e pastër e cila është në xhenetin e dynjasë, dhe do të jetë në xhenet në varr dhe në botën tjetër.
Zemrës nuk i plotësohet pastërtia derisa ajo të shpëtojë prej pesë gjërave:
1- Prej shirkut i cili kundërshton teuhidin.
2- Prej bidatit i cili kundërshton sunetin.
3- Prej epshit i cili kundërshton urdhërin.
4- Prej hutimit që kundërshton përkujtimin.
5- Prej nefsit i cili kundërshton sinqeritetin.
Këto të pesta bëjnë që të ketë pengesë mes teje dhe Allahut, dhe nën secilën prej tyre ka gjëra të lloj-llojshme e të panumërta.
Prandaj është shumë e rëndësishme, madje e domosdoshme që robi t’i kërkojë Allahut që ta forcojë atë dhe ta udhëzojë në rrugën e drejtë. Robi nuk është nevojtar për diçka tjetër sa është nevojtar për këtë lutje, dhe nuk ka diçka më dobiprurëse se ajo.
Përktheu: Abdurrahman Rama
Dosje: Pyetje
Të Ngjashme
- Rreziku i lidhjes mbas dynjasë dhe harresa e botës tjetër Emin Bilali
- “Njerëzve thuajuni fjalë të mira!” Emin Bilali
- Kuptimi i fjalës “Amin” Shejh Muhamed Xhemil Zejno
- Kush janë emrat e sures El Fatiha? Shejh Muhamed Xhemil Zejno
- Llojet e njerëzve në ditën e gjykimit Shejh Abdurrahman ibn Nasr es-Sadi